Timothy vs the Aliens
Otwarty świat gry łączący elementy platformówki, zagadki i akcji w ogromnym mieście, po którym gracz może swobodnie poruszać się, poznając barwne postacie, historie i przeżywając wspaniałe przygody.
Timothy vs the Aliens to platformowa gra przygodowa osadzona w otwartym świecie, w której gangster broni swojego czarno-białego miasta przed inwazją kolorowych kosmitów.
Gra toczy się w Little Fish City, ogromnym i otwartym mieście, które gracz może swobodnie zwiedzać, odkrywając liczne tajemnice i misje. Miasto roi się od platform, a poruszanie się po nim wymaga sporo zręczności i akrobacji. Gracz może również przemierzać całe miasto samochodem, siadając za kółkiem jednego z licznych pojazdów dostępnych w grze.
Timothy dysponuje sporym arsenałem do walki z kosmicznymi najeźdźcami, który może dodatkowo rozwijać, kupując przedmioty u przemytnika broni.