Timothy vs the Aliens
Özgürce keşfedilebilecek büyük bir şehirde platformları, bulmacaları ve bolca aksiyonu bir araya getiren karakterlerle, hikayelerle ve maceralarla dolu açık dünya oyunu.
Timothy vs the Aliens, bir mafyanın siyah beyaz şehrini renkli uzaylıların istilasından koruyacağı bir açık dünya platform ve macera oyunudur.
Oyun, özgürce keşfedilebilen, bir sürü sır ve görev barındıran açık ve büyük bir şehir olan Little Fish City'de geçiyor. Şehir tamamen platformlardan oluşuyor ve bu şehirde dolaşmak bir yerden bir yere yürümek kadar kolay olmayacak. Ayrıca oyunda gördüğün tüm araçları kullanarak tüm şehri arabayla keşfedebileceksin.
Timothy vs the Aliens'ta uzaylılar ve düşman mafyalar tarafından kurulan pusularda aksiyon dolu anlar yaşayacak, öğeler bulmak için bir sürü bulmaca bulacak, diğer karakterlere yardım edecek ve engelli veya gizli yerlere erişeceksin.