Tin Hearts
Her dâhice icadın arkasında inanılmaz bir hikaye yatar. Fable serisinin yapımcılarından güçlü bir aşk ve uzlaşma hikayesine sahip sürükleyici bir bulmaca oyunu olan Tin Hearts geliyor.
Büyülü oyuncak dolu bir dünyada sinsi bir kurşun asker birliğini yönlendir, çok çeşitli tuhaf ve yaratıcı mekanizmaların yardımıyla sıçrayarak, ateş ederek ve süzülerek hedeflerine ulaşmalarını sağla. Zamanı büken, askerleri bozguna uğratan bulmacalarla dolu 40'tan fazla seviyede ilerle ve oyuncaklarının ilerleyebileceği yeni yollar oluştur. Giderek karmaşıklaşan bulmacaları çözerek Victoria devrinin dâhi bir mucidi olan Albert Butterworth'ün duygusal, merak uyandıran hikayesini açığa çıkar.
Nostaljik sıcaklık ve çekicilikle dolu olan büyülü ve alternatif zaman çizgisi Victoria dönemi evrenine dalış yaparken kendini oyuncak dükkanındaki bir çocuk gibi hisset.
Rahatlatıcı bulmacalar üzerinde çalışmaya zaman ayır ve "JOKER", "Chernobyl", "Bridgerton" yapımlarının müziklerinin sahibi, ödüllü besteci Matthew Chastney'den etkileyici oyun müziğinin tadını çıkar.
Tin Hearts, eleştirmenlerden olumlu değerlendirme alan Fable serisinin sorumlusu olan son derece yetenekli Lionhead Stüdyoları geliştirme ekibinin eski üyeleri tarafından hayata geçirildi.