Tintin - Cigars of the Pharaoh
Tenten ve sadık yol arkadaşı Milu, sıra dışı maceralar yaşayacak. Akdeniz yolculuğu sırasında Profesör Sarcophagus ile tanışan ünlü muhabir, Firavun Kih-Oskh’un mezarını aramaya koyulur.
Mısır’dan Hindistan’a, ardından Arabistan’a geçen Tenten ve Milu kendilerini Doğu’da devasa bir uyuşturucu kaçakçılığı ağını araştırırken bulurlar.
Hergé’nin büyük yaratıcı mirasının bir parçası olan sürprizlerle dolu hikâyesiyle Tenten evreninin tüm yönlerini barındıran bu oyun, sizi gizemli Mısır’ın kalbine ve sonsuz güzellikteki başka diyarlara sürüklüyor. “Cigars of the Pharaoh”, serinin dördüncü macerasıdır.
Macera ve araştırma oyunlarının en iyi unsurlarını bir araya getiren benzersiz ve yenilikçi bir oynanış. Sizi bir dedektif/muhabir kılığına girmeye davet eden bir oyun: Nefes kesen video sekanslarıyla ihtişamlı bir şekilde zenginleştirilmiş araştırma diyaloglarının yardımıyla araştırma yapın, ipuçlarını bulmak için sızma faaliyetleri gerçekleştirin ve bulmacaları çözün.