Tiny Thor
W Tiny Thor nasz nordycki bohater z pomocą Mjölnira pokonuje pełne wyzwań, niebezpieczeństw i przeszkód poziomy. Zaletą gry tej przyspieszającej bicie serc fanów retro jest pięknie zaprojektowana 16-bitowa grafika, precyzyjne sterowanie i szybka akcja.
Starannie zaprojektowana przez Henka Nieborga 16-bitowa grafika oraz ścieżka dźwiękowa skomponowana przez Chrisa Hülsbecka zachwycą nie tylko fanów retro. A to i tak nie wszystko, co Tiny Thor ma do zaoferowania!
Każde królestwo jest zamieszkane przez potężnych przeciwników, którzy chcą powstrzymać małego Thora przed zostaniem prawdziwym bogiem. Będziesz musiał użyć wszystkich swoich umiejętności, aby wywieść ich w pole!