Tiny Tina's Assault on Dragon Keep: A Wonderlands One-shot Adventure
Tiny Tina's Assault on Dragon Keep: A Wonderlands One-Shot Adventure'da kafataslarını parçala, ejderhaları yen ve golemlerle kapış. Fantastik elementler, eğlence ve aşırı miktarda büyülü ganimetle dolu bu apayrı hikâyeyle, her şeyin başlangıcı niteliğindeki 2013 yılında çıkmış ve herkesçe sevilen bu görevin deneyimini yaşa!
Kraliçe esir alınmış ve krallık da tehdit altında. Bu tuhaf ve büyülü diyara sadece sen ve arkadaşların barışı getirebilir. Tehlikeli ormanlarda, ürkütücü gömütlerde ve dehşet verici kalelerde savaşarak ilerle ama dikkatli ol: Tina'nın neşe saçan ve kaotik içgüdüleri yüzünden yolculuğun gidişatı bir anda değişebilir. Bu destansı masaüstü kapışmasına dalış yap ve hayatının fantastik savaşına hazırlan!
Bunkermaster'ın Tina'ysa seni neler bekliyor, bilmen imkânsız! Her şeye karşı hazırlıklı ol (özellikle de hazine sandığı kılığına girmiş karnı aç Mimic'lere karşı)