Chaotic Great Edition
Eğlence, mucize ve aşırı güçlü silahlarla dolu muhteşem bir macera seni bekliyor! Öngörülemez Tiny Tina'nın hayat verdiği bu kaotik ve fantastik dünyada kurşunlar, büyüler ve kılıçlar çarpışıyor.
Tiny Tina, kural tanımayan bu şahane masa oyunu diyarında senin başıbozuk rehberin olacak. Görkemli şehirlerin, küf kokan mantarlı ormanların, ürkütücü kalelerin olduğu devasa dünyayı keşfet!
Masada dik kafalı kaptan Valentine ve kurallarla kafayı bozmuş robot Frette de var. Dragon Lord'u alt etme görevin süresince lavta çalan Bardbarian ve biricik Fairy Punchfather gibi sıra dışı ve sempatik tiplerle karşılaşacaksın.