Tiny Tina's Wonderlands: Coiled Captors
Vesper'ın ilk Gizemli Ayna'sında seyahat ederken hazırlıklı ol ve kadim bir tanrıya merhametli bir son hazırla!
Uzun zaman önce Coiled, en büyük avı olan Eski Tanrı'yı ele geçirdi! Bu varlığı, keskin dişli, deri yüzeyli, çok güçlü bir Seawarg'un vücudunda tutsak edip, karlı bir dağın derinliklerine hapsettiler. Aşağılık bir isimle adlandırılan Chums'ı hapsolduğu bedenden sadece sen kurtarabilirsin. Bunun için buz gibi çorak topraklardan, kurak harabelerden ve sular altındaki düşman dolu mağaralardan güçlükle geçmen gerekecek.
Sürüngen Coiled ile derin denizlerin kızgın müdavimleri arasındaki şiddetli savaşın ortasında kaldın. Tek çıkış yolu, içinden geçmek.