Tiny Tina's Wonderlands: Glutton's Gamble
It takes a strong stomach to face the monster in Vesper’s second Mirror of Mystery!
Trouble is brewing as Imelda, Witch of the Sand, unleashes her latest culinary creation—a potion that imbues her with a voracious appetite (and fearsome strength to boot).
To disrupt her devious dinner party, you'll need to retrace her steps, collecting ingredients for her latest recipe while trouncing shrooms, crabs, and the skeletal Gingerdead. Prepare to pepper baddies with bullets, flambé your foes with fireballs, and sink your teeth into a feast of chaotic fantasy combat!
Access to Glutton's Gamble and other Mirror of Mystery content is granted by the Tiny Tina's Wonderlands Season Pass or individual purchase. The Season Pass itself is included in the Chaotic Great Edition and can also be purchased separately.