Tiny Tina's Wonderlands: Glutton's Gamble
Vesper'ın ikinci Gizemli Ayna'sındaki canavarla yüzleşmek için sağlam bir mideye sahip olmak gerekir!
Imelda, Witch of the Sand, kendisine bastırılması imkânsız bir iştah (ek olarak da korkunç bir güç) kazandıran en yeni aşçılık icadı iksiri kullanmaya başlayınca bela kazanı fokurdamaya başlıyor.
Bu çarpık akşam yemeği partisini baltalamak için onun izinden gitmeli ve mantarları, yengeçleri ve iskelet Gingerdead'i yenerken son tarifinin malzemelerini toplamalısın. Kötülere mermi yağdırmaya, düşmanlarını ateş toplarıyla pişirmeye ve kaotik bir fantezi savaşı ziyafetinin tadına varmaya hazır ol!
Glutton's Gamble ve diğer Gizemli Ayna içeriklerine erişmek için Tiny Tina's Wonderlands Season Pass'e sahip olmak veya ayrı olarak satın almak gerekir. Season Pass, Chaotic Great Edition'a dahildir ve ayrı olarak da satın alınabilir.