Tiny Tina's Wonderlands: Golden Hero Armor Pack
Uzupełnij swoją garderobę o majestatyczne i wytworne stroje wchodzące w skład Golden Hero Armor Pack! Pakiet ten zawiera dwa złote motywy dla Tiny Tina's Wonderlands, które można nałożyć na dowolny zestaw pancerza.