Tiny Tina's Wonderlands: Molten Mirrors
Break into a heavily fortified prison in Vesper's third Mirror of Mystery! Fight past the turrets, hammers, and furnaces protecting Fyodor the Soul Warden to shatter the chains binding his captive souls.
Deep within his mountain stronghold, Fyodor the Soul Warden lords over his horde of lost souls.
In order to break their chains, you'll need to work past his murderous mechanized defenses, including terror-powered turrets, blazing furnaces, and bone-crushing hammers. But keep your wits about you, lest you become yet another of his captive souls!
Access to Molten Mirrors and other Mirror of Mystery content is granted by the Tiny Tina's Wonderlands Season Pass or individual purchase. The Season Pass itself is included in the Chaotic Great Edition and can also be purchased separately. Base game required.