Tiny Tina's Wonderlands: Molten Mirrors
Włam się do silnie ufortyfikowanego więzienia w trzecim Zwierciadle Tajemnic Vesper! Przedzieraj się przez wieżyczki, młoty i piece chroniące Strażnika Dusz, Fyodora, aby rozerwać łańcuchy jego uwięzionych dusz.
Głęboko w swojej górskiej twierdzy Fyodor Strażnik Dusz panuje nad hordą zagubionych dusz.
Aby zerwać ich łańcuchy, musisz ominąć jego mordercze, zmechanizowane systemy obronne, w tym wieżyczki napędzane terrorem, płonące piece i miażdżące kości młoty. Zachowaj jednak zdrowy rozsądek, aby nie stać się kolejną z jego zniewolonych dusz!
Dostęp do dodatku Molten Mirrors i innej zawartości Zwierciadła Tajemnic jest zapewniony w ramach Przepustki Sezonowej Tiny Tina's Wonderlands lub indywidualnego zakupu. Sama Przepustka Sezonowa jest dołączona do edycji Chaotic Great Edition i może zostać zakupiona oddzielnie. Wymagana jest podstawowa wersja gry.