Tiny Tina's Wonderlands: Molten Mirrors
Vesper'ın üçüncü Gizemli Aynası'nda çok sıkı korunan bir hapishaneye dalmaya hazır ol! Ruh Muhafızı Fyodor'u koruyan taretleri, çekiçleri ve fırınları geçerek, tutsak ettiği ruhları bağlayan zincirleri kır.
Ruh Muhafızı Fyodor, tutsak ettiği kayıp ruhları dağdaki kalesinin derinliklerinde tutuyor.
Kayıp ruhların zincirlerini kırmak için, Fyodor'un dehşet saçan taretler, alev alev yanan fırınlar ve kemik kıran çekiçler gibi ölümcül makinelerden oluşan savunma hattını geçmen gerekecek. Çok dikkatli olmalısın, yoksa onun tutsak ruhlarından birine dönüşebilirsin!
Tiny Tina's Wonderlands Season Pass veya bireysel satın alım ile açılan Molten Mirrors ve diğer Gizemli Ayna içeriğine erişim. Season Pass, Chaotic Great Edition'a dâhildir ve ayrı olarak da satın alınabilir. Oynamak için ana oyun gereklidir.