Tiny Tina's Wonderlands: Season Pass
Tiny Tina's Wonderlands Season Pass ile yeni ve güçlü bir sınıf yarat ve egzotik maceralara dal! Form değiştiren korkunç boss'ların olduğu dört farklı Gizemli Ayna zindanını keşfet. Yeni Blightcaller sınıfının özelliklerinde ustalaş ve Butt Stallion Paketi'nin kozmetik yeniliklerinin keyfini çıkarırken yepyeni ganimetleri de keşfet!
Dört gizemli ve kederli hikâyede rehberin olacak esrarengiz Vesper ile buluşacağın Dreamveil Overlook'a seyahat et. Vesper'ın Gizemli Ayna'sında dolaş ve giderek zorlaşan formlardaki korkunç boss'lar tarafından korunan yeni diyarları ziyaret et. Boss'ları her yok edişinde, Efsanevi silah ve eşyaların yanı sıra benzersiz kozmetik ödüller kazanacaksın. Tamamlanan zindanların içeriği ise Tiny Tina's Wonderlands'in sürekli yeniden oynanabilen oyun sonu özelliği olan Kaos Odasındaki olasılıklar havuzuna eklenecek!
Yeni Blightcaller sınıfı, benzersiz bir beceri ağacına sahip elementalist ve İki yeni Aksiyon Yeteneği ile çok daha fazla Çoklu Sınıf kombinasyonu yarat.