Tiny Tina's Wonderlands: Shattering Spectreglass
Unleash elemental fury as the all-new Blightcaller! Shattering Spectreglass introduces an additional Fatemaker class, a bevy of customization options, and an enormous, multi-headed wyvern to hunt down and destroy!
The Blightcaller wields the noxious essence of swamps with potent precision, suffocating foes in tempests of poisonous Plaguestorms and summoning vengeful spirits from their Bog Totem turret. At the crossroads of life and death, rot and bloom, the Blightcaller thrives.
The Blightcaller adds even more Multiclass possibilities, giving powerful new build options to explore and perfect. Shattering Spectreglass also introduces more ways to customize your Fatemaker, adding the new Grim voice personality and four more stat-modifying backstories.
Shattering Spectreglass offers a window into Vesper's own memories, which are plagued by visions of Redmourne the Trivern. This mighty beast can grow multiple heads and feeds on fear, siphoning its power from lost souls. Bringing down this winged behemoth once and for all is the only way to help Vesper escape her past.
Access to Shattering Spectreglass and other Mirror of Mystery content is granted by the Tiny Tina's Wonderlands Season Pass or individual purchase. The Season Pass itself is included in the Chaotic Great Edition and can also be purchased separately. Base game required.