Tiny Tina's Wonderlands: Shattering Spectreglass
Wyzwól moc żywiołów jako nowa postać – Blightcaller! Dodatek Shattering Spectreglass wprowadza do gry dodatkową klasę Fatemakera, mnóstwo opcji personalizacji oraz ogromną wiwernę o kilku łbach, którą można wytropić i zniszczyć!
Blightcaller precyzyjnie posługuje się toksyczną esencją bagien, dusząc wrogów trującymi oparami Plaguestorm i przywołując mściwe duchy z wieżyczki Bog Totem. Blightcaller stoi na granicy życia i śmierci, zgnilizny i rozkwitu.
Blightcaller wzbogaca rozgrywkę o kolejne możliwości wieloklasowe i umożliwia odkrycie potężnych opcji wyposażenia. Shattering Spectreglass pozwala też bardziej szczegółowo spersonalizować Fatemakera – umożliwiają to nowa opcji osobowości – ponury głos Grim – oraz cztery dodatkowe historie modyfikujące statystyki.
Shattering Spectreglass pozwala zajrzeć do wspomnień Vesper, które mąci Redmourne the Trivern. Ta potężna bestia może mieć wiele głów, a żywi się strachem wysysanym z zagubionych dusz. Ostateczne unicestwienie tego skrzydlatego molocha to jedyny sposób, aby pomóc Vesper zapomnieć o przeszłości.
Dodatek Shattering Spectreglass i pozostała zawartość Zwierciadła Tajemnic są dostępne w ramach przepustki sezonowej Tiny Tina's Wonderlands bądź przy osobnym zakupie. Przepustka sezonowa jest dostępna w wersji Chaotic Great Edition oraz do kupienia osobno. Wymagana jest podstawowa wersja gry.