Tiny Tina's Wonderlands: Shattering Spectreglass
Yepyeni bir sınıf olan Blightcaller olarak, doğanın gücünü gazap ateşine dönüştür! Shattering Spectreglass, yeni bir Fatemaker sınıfı, bir dizi özelleştirme seçeneği ve avlanıp yok edilmesi gereken devasa, çok başlı bir Wyvern ile geliyor!
Bataklıkların zehirli özünü keskin bir ustalıkla kullanan Blightcaller, zehirli Veba Fırtınalarıyla düşmanlarını boğar ve Bataklık Totemi taretlerinden intikamcı ruhları çağırır. Yaşam ve ölümün kesiştiği, çürümenin ve canlanmanın buluştuğu yerler, Blightcaller'ın oyun alanıdır.
Blightcaller, keşfedebileceğin ve mükemmelleştirebileceğin yeni ve güçlü yapı seçenekleri sunarak, Çoklu Sınıf kombinasyonlarını artırıyor. Shattering Spectreglass aynı zamanda Fatemaker'ını kişiselleştirmek için daha fazla yol sunarken, yeni Grim ses kişiliği ve özellik değiştirici dört yeni arka plan ekliyor.
Shattering Spectreglass, Vesper'ın Trivern Redmourne'un musallat olduğu kendi anılarına bir pencere açıyor. Birden fazla kafası olabilen ve korkudan beslenen bu devasa canavar, gücünü emdiği kayıp ruhlardan alıyor. Vesper'ın geçmişinden kaçmasına yardımcı olmanın tek yolu, bu kanatlı devi sonsuza dek ortadan kaldırmak.
Tiny Tina's Wonderlands Season Pass veya bireysel satın alım ile açılan Shattering Spectreglass ve diğer Gizemli Ayna içeriğine erişim. Season Pass, Chaotic Great Edition'a dahildir ve ayrı olarak da satın alınabilir. Oynamak için ana oyun gereklidir.