Tiny Troopers: Global Ops Comic Book
Napisany przez Special Gun Productions i narysowany przez João Bonito, 28-stronicowy komiks „Tiny Tales” oparty na pełnej akcji strzelance twin-stick Tiny Troopers: Global Ops wciąga czytelników w sam środek bitwy.