Tiny Troopers: Global Ops Comic Book
Special Gun Productions'ın yazdığı, João Bonito'nun çizdiği "Tiny Tales"te, twin-stick nişancı oyunu Tiny Troopers: Global Ops'a dayanan yirmi sekiz sayfalık çizgi romanda savaşın hararetini yaşa.