Tiny Troopers: Global Ops Soundtrack
The Tiny Troopers: Global Ops Official Soundtrack brings the battle-hardened heroes to the ultimate rave in eight electrifying tracks. With original sound by Ed Fokks, featuring remixes by Kieron Pepper, GooseWing, Rob Pearson and Cramer, avid listeners will be transported throughout an epic campaign covering six theaters of war. From frozen winter tundras to scorching desert landscapes, each track is inspired by the in-game locations of this action-packed, twin-stick shooter.