Ścieżka dźwiękowa Tiny Troopers: Global Ops
Oficjalna ścieżka dźwiękowa Tiny Troopers: Global Ops zawiera osiem porywających utworów towarzyszących zmaganiom zahartowanych w walce bohaterów gry. Oryginalna muzyka Eda Fokksa, obejmująca remixy Kierona Peppera, GooseWing, Roba Persona i Cramera, pozwoli graczom doświadczyć na nowo epickiej, obejmującej sześć teatrów wojennych kampanii. Od mroźnej tundry po gorące pustynie – każdy utwór jest oparty na lokalizacjach występujących w tej pełnej akcji grze twin-stick shooter.