Tiny Troopers: Global Ops Resmi Oyun Müzikleri
The Tiny Troopers: Global Ops Resmi Oyun Müzikleri, savaşın güçlendirdiği kahramanlara tezahürat niteliğinde sekiz heyecan verici parça sunuyor. Kieron Pepper, GooseWing, Rob Pierson ve Cramer'ın remikslerinin ile birlikte Ed Fokks'un orijinal sesi, altı savaş meydanından oluşan destansı bir sefer boyunca hevesli dinleyicilere eşlik edecek. Her parça, dondurucu kış tundrasından kavurucu çöl arazilerine kadar bu aksiyon dolu iki kumandayla kontrol edilen nişancı oyunundaki konumlardan ilham aldı.