Tinytopia
Tinytopia'nın minik vatandaşları, yeni seçilen Belediye Başkanı olarak onların yaşayabileceği huzurlu, canlı ve atılım yapan oyuncak şehirler ve kasabalar kurup geliştirmen için sana güveniyor. Elbette onları her türlü şirin afete karşı da koruman gerekiyor.
Tinytopia'nın merkezindeki fizik temelli inşa mekaniğiyle minik bir arazinin üzerinde oyuncak inşa bloklarını dizip birleştirerek büyüleyici kasabalara ve hareketli metropollere dönüştüreceksin. Tek sınır senin hayal gücün!
Tinytopia, şehir kurma, fizik temelli görevler ve çok tatmin edici yıkım unsurlarının eğlenceli bir karışımıdır. 23 seviyede kendi dijital masaüstü hedefini oluşturmak için oyuncak yapılar, araçlar ve hizmetlerden oluşan bir koleksiyonu kullan.
Yenilikçi fizik temelli mekanikle birlikte minyatür inşa blokları birleştirilebilir ve üst üste dizilerek muhteşem mega yapılar oluşturulabilir! Keşfedilecek 80'den fazla inşa Planı var!
Senin gibi usta bir belediye başkanına layık bir mücadele mi arıyorsun? Tinytopia'nın Mücadele Seviyeleri (Challenge Levels), planlamanı ve dengeleme becerilerinin, zamanlamanın ve yaratıcılığının sınırlarını zorlayan fizik temelli bir eğlence sunuyor.