Titan Quest: Atlantis
Bohater spotyka odkrywcę, który poszukuje mitycznego królestwa Atlantydy. Wspólnie wyruszają w podróż przez zachodnie Morze Śródziemne. Kluczem jest legendarny Pamiętnik Heraklesa, który podobno znajduje się w fenickim mieście Gadir. Jednak ta podróż zaprowadzi ich poza granice znanego nam świata...