Titan Quest: Atlantis
Kahraman, efsanevi Atlantis krallığını arayan bir kâşifle tanışır ve birlikte Batı Akdeniz'de bir yolculuğa çıkarlar. Anahtar, Fenike Şehri Gadir'de olduğu söylenen efsanevi Herakles'in Günlüğü'nde yatıyor, ancak yolculukları onları bilinen dünyanın sınırlarının çok daha ötesine götürecek...