Titan Quest: Eternal Embers
Wezwany przez legendarnego Cesarza Yao, Bohater powraca na Wschód, by stawić czoła demonicznemu zagrożeniu, które spustoszyło ziemię po zabójstwie Telkine'a. Po jego odnalezieniu Bohater i jego towarzysze zdają sobie sprawę, że pojawienie się starożytnego demona, Qiong Qi, nie było zwykłym zbiegiem okoliczności. Zbliża się coś znacznie bardziej złowrogiego...