Titan Quest: Ragnarök
At long last, Titan Quest continues its epic journey through the world of antiquity. A mysterious threat calls the heroes of Hades to the uncharted lands of northern Europe, where new enemies await and new powers and treasures are waiting to be found!
This new expansion to the acclaimed Anniversary Edition of Titan Quest adds a fifth act of unprecedented scope, along with many new and requested features including new weapon types and a 10th Mastery for your characters to learn.
Find new and powerful gear, from colorful Celtic shields to famous weapons of Germanic legend.
New relics and charms for crafting, and a new option to improve even legendary items.