Titan Quest: Ragnarök
Sonunda Titan Quest, antik çağ dünyasındaki destansı yolculuğuna devam ediyor. Gizemli bir tehdit, Hades'in kahramanlarını yeni düşmanların beklediği ve yeni güçler ile hazineler bulacakları kuzey Avrupa'nın keşfedilmemiş topraklarına çağırıyor!
Beğenilen Titan Quest Anniversary Edition'ın bu yeni genişletmesi, yeni silah türleri ve karakterlerinin ustalaşmas için 10. Ustalık dâhil olmak üzere birçok yeni ve talep edilen özelliğin yanı sıra eşi görülmemiş bir kapsamda beşinci bir bölüm ekliyor.
Renkli Kelt kalkanlarından Germen efsanesinin ünlü silahlarına kadar yeni ve güçlü teçhizatlar bul.