to a T
Urocza, kolorowa gra przygodowa od twórcy gry „Katamari Damacy” i zespołu uvula o nastolatku żyjącym w małym miasteczku ze swoim ujmującym psim towarzyszem. Chociaż nastolatek ma ciało w pozie litery T, stara się jakoś sobie radzić.
Poznamy lojalnego, kudłatego pieska nastolatka, jego troskliwą mamę, ale i gang nikczemnych łobuzów. Jest tu nawet żyrafa, która potrafi przygotować przepyszne kanapki. Po pewnym przypadkowym spotkaniu nastolatek odkrywa nową moc, a historia zaczyna się obracać wokół tajemniczego, otoczonego światłem obiektu, który spada z nieba.
Historia podzielona na epizody: Weź udział w historii, która rozwija się przez wiele dni, gdy Chłopak znajduje sposób na dopasowanie się i odkrywa siebie na nowo.
Minigry: Kontroluj Chłopaka w różnych scenariuszach, które rozgrywają się w ciągu dnia. Steruj ręką Chłopaka, aby sięgać po przedmioty i wchodzić z nimi w interakcję. Otwórz usta Chłopaka, aby wziąć kęs jedzenia lub napić się wody. Od pogłaskania psa po zjedzenie śniadania – Chłopak sporo potrafi, choć musi to robić na swój własny sposób.
Personalizacja postaci: Nadaj Chłopakowi swój własny styl. Kupuj ubrania w sklepach, aby urozmaicać swoją garderobę i eksperymentować z zabawnymi kombinacjami strojów.