TOEM Original Soundtrack
The TOEM Original Soundtrack features 65 minutes of atmospheric and laid-back melodies by co-composers Launchable Socks and Jamal Green. Much love and care went into crafting these tracks which play an essential role in bringing the world of TOEM to life.
CD1 takes you on a journey through TOEM's landscapes and scenarios with a cohesive listening experience. As you listen your way through this version you'll hear familiar voices and sounds from the game, as well as soothing interludes. (1h 05m)