Oryginalna ścieżka dźwiękowa TOEM
Oryginalna ścieżka dźwiękowa TOEM zawiera 65 minut nastrojowych i relaksujących utworów skomponowanych przez Launchable Socksa i Jamala Greena. Utwory te odgrywają istotną rolę w kreowaniu świata TOEM i zostały stworzone z wielką starannością i pasją.