TOHU
Przemierzaj żywe, nastrojowe miejsca, spotykaj intrygujące postacie i rozwiązuj wyszukane zagadki – a wszystko to podczas zadania, którego celem jest naprawa silnika Sacred Engine. Dziewczynka jest lekka i zwinna, więc może dotrzeć tam, gdzie inni nie zdołają.
W każdej chwili możesz się zamienić w mechanicznego przyjaciela dziewczynki – Cubusa. Chcesz podnieść coś ciężkiego? Potrzebujesz silnych rąk, by złapać przelatujące muchy żarówkowe? A może nagle pragniesz siłować się na rękę ze swoim tajemniczym, dziwnie rzeczywistym odbiciem lustrzanym? Cubus się tym zajmie.
Każda rybia planeta TOHU posiada olśniewającą szatę graficzną stworzoną z dbałością o najmniejsze szczegóły. Poznaj rozmaite osobliwe postacie i odkryj urocze stworzenia, które możesz zbierać!
By poradzić sobie z wyjątkowymi i dziwacznymi łamigłówkami TOHU, musisz naprawdę ruszyć głową. Będziesz mieć co robić: od prostego szukania istot potrzebnych do zasilenia Twojego statku, po naukę obsługi kreciej armaty.
Muzykę do TOHU stworzył Christopher Larkin, nagradzany kompozytor odpowiedzialny za ścieżkę dźwiękową do gry Hollow Knight.