TOHU
Tuhaf ve muhteşem balık gezegenleri arasında geçen yepyeni bir macera oyununu deneyimle. Güzel ortamları keşfet, karmaşık bulmacaları çöz ve gizemli bir küçük kız ile onun mekanik alter egosu Cubus hakkındaki gerçeği açığa çıkar.
Küçük bir kız olarak maceraya atıl
Canlı ve atmosferik mekânları keşfet, ilgi çekici karakterlerle tanış ve özenle hazırlanmış bulmacaları çöz - bunların hepsi Sacred Engine'ı tamir etme görevinin bir parçası. Kız olarak hızlı ve çeviksin, böylece başkalarının ulaşamadığı bölgelere ulaşabilirsin.
İstediğin zaman Kız'ın mekanik arkadaşı Cubus'a dönüşebilirsin. Ağır bir şeyler mi kaldırman gerekiyor? Yanından geçen ampul sineklerini yakalamak için güçlü kollara mı ihtiyacın var? Gizemli biriyle ya da bir şekilde somutlaşmış kendi yansımanla aniden bir bilek güreşi yapıp kazanman mı gerekiyor? Sorun yok, Cubus seninle.
TOHU'daki her bir balık gezegeni büyüleyici güzellikteki çizimler ile hayata getirilmiş ve detaylarla dolu. Tuhaf karakterlerle tanış ve toplayabileceğin sevimli yaratıkları keşfet!
TOHU'nun benzersiz ve çılgın bulmacalarını çözmek için hızlıca akıl yürütmen gerekecek. Bu bulmacalar uzun mesafeler katedebilen gemine güç sağlayan yaratıkları aramandan kafa karıştıran köstebek topunu nasıl kullanacağını öğrenmene kadar her şeyi kapsıyor.
TOHU, Hollow Knight'ın oyun müziklerinden sorumlu ödüllü besteci Christopher Larkin'in müziklerini içeriyor.