Tom Clancy’s Rainbow Six Tactics
Tom Clancy’s Rainbow Six Tactics ialah permainan taktikal berasaskan giliran yang berlatarkan dunia R6. Perintah skuad operator dalam pertempuran tegang, melaksanakan pelanggaran serentak, mengeksploitasi kemusnahan dan membongkar konspirasi.
Sebagai komander baharu unit Rainbow, kumpulkan skuad empat orang daripada senarai operator Rainbow Six Siege yang ikonik, setiap satunya dengan kebolehan, gear dan kemungkinan taktikal yang unik, daripada alat pencerobohan letupan hinggalah alat peninjau termaju. Ketuai mereka merentasi berpuluh-puluh misi unik di seluruh dunia, bermula dari pusat bandar hingga lapangan terbang, gudang terpencil atau platform minyak luar pesisir.
Kendalikan pertempuran taktikal berasaskan giliran yang mencemaskan untuk menyelamatkan tebusan, mematikan bom atau menghapuskan sasaran bernilai tinggi. Tinjau medan perang dengan dron dan manfaatkan persekitaran yang boleh dimusnahkan sepenuhnya untuk mewujudkan laluan baharu, membuka baris penglihatan yang tidak dijangka atau memusnahkan perlindungan musuh dan mendedahkan ancaman.
Sediakan urutan peringkat skuad yang kompleks dan lancarkan serangan serentak menggunakan ciri Breach, saksikan strategi anda dilaksanakan dalam gaya Rainbow Six yang penuh aksi. Selaraskan kebolehan operator dengan persekitaran yang boleh dimusnahkan sepenuhnya untuk merancang pencerobohan yang sempurna: mengepung, mengejutkan dan menghapuskan ancaman dengan tepat serta menjadikan pertemuan sengit sebagai kelebihan anda.