Tom Clancy’s Rainbow Six Tactics
Nowy ogólnoświatowy spisek zmusza Rainbow Six do ponownego działania. Jako nowo mianowany dowódca jednostki musisz odkryć i zneutralizować tajemniczą organizację, która stoi za działaniami zbrojnych grup na całym świecie.
Jako nowy dowódca jednostki Rainbow buduj czteroosobowe drużyny, korzystając z listy legendarnych operatorów z Rainbow Six Siege, z których każdy charakteryzuje się unikatowymi zdolnościami, wyposażeniem i możliwościami taktycznymi – od wybuchowych narzędzi wyważających po zaawansowane gadżety zwiadowcze. Prowadź swoich ludzi przez wiele misji, toczących się na całym świecie – od centrów miast przez lotniska i opuszczone magazyny aż po oceaniczne platformy wiertnicze.
Buduj skomplikowane sekwencje na poziomie całego oddziału i przeprowadzaj zsynchronizowane uderzenia dzięki funkcji Wyważania, obserwując realizację swojej strategii w wybuchowym stylu Rainbow Six. Koordynuj zdolności operatorów z pełną destrukcją otoczenia, aby stworzyć wyważenie idealne: flankujące, zaskakujące i takie, podczas którego wyeliminujesz zagrożenia z niezwykłą precyzją, obracając wyrównane starcia na swoją korzyść.