Grobowe koszmary
Fabuła opowiada graczowi o jednej z wielu wypraw dwóch speleologów Bane'a i Jess. Tym razem postanowili oni udać się do opuszczonych katakumb, gdzie podobno przechowywanych jest wiele zaginionych artefaktów, w tym korona wodza starożytnego plemienia. Jaskinie były domem dla starożytnych ludzi, niewielu członków plemienia chciało wyjść z nich na otwarty świat pełen niebezpieczeństw. Legenda głosi, że plemię zostało pogrzebane żywcem w jaskiniach podczas trzęsienia ziemi. Próby odnalezienia artefaktów z tamtych czasów przez entuzjastów zakończyły się niepowodzeniem. Czy Bane i Jess zdołają tego dokonać?