Mezar kabusları
Konu, oyuncuya iki mağarabilimci Bane ve Jess'in birçok keşif gezisinden birini anlatıyor. Bu kez, eski bir kabilenin liderinin tacı da dahil olmak üzere birçok kayıp eserin saklandığı söylenen terk edilmiş yeraltı mezarlarına gitmeye karar verdiler. Mağaralar kadim insanların eviydi, çok az kabile üyesi mağaralardan çıkıp tehlikelerle dolu açık dünyaya girmeye cesaret edebiliyordu. Efsaneye göre kabile bir deprem sırasında bu mağaralara canlı canlı gömülmüştür. Meraklıların o dönemden kalma eserleri bulma girişimleri başarısız olmuştur. Bane ve Jess bunu başarabilecek mi?