Tomb Raider I-III Remastered Starring Lara Croft
Play the Original Three Tomb Raider Adventures: For the first time ever, play the complete experience with all expansions and secret levels on modern platforms in this definitive collection.
For the first time ever, play the complete experience with all expansions and secret levels on modern platforms in this definitive collection. Now with more bonus content in the FREE Challenge Mode update.
Follow Lara Croft around the world and face off against deadly foes and dangerous myths.
Experience the classics boasting upgraded graphics, with the option to switch to the original polygon look at any time.
A surprisingly good set of remasters, that present the original PS1 trilogy in the best light possible and with some very welcome options for modern controls and graphics.