Tomb Raider GOTY
Tek silahı saf içgüdüleri ve insanın dayanıklılığının sınırlarını zorlama kabiliyeti olan Lara, unutulmuş bir adadan kaçıp kurtulmak için savaşmak ve onun karanlık geçmişini ortaya çıkarmak zorunda.
Tomb Raider, Lara Croft'u ve onun genç bir kadından acımasız bir savaşçıya dönüşmesini anlatan yoğun ve cesur hikâyesini keşfeden, çok sevilen bir aksiyon macera oyunudur. Tek silahı saf içgüdüleri ve insanın dayanıklılığının sınırlarını zorlama kabiliyeti olan Lara, unutulmuş bir adadan kaçıp kurtulmak için savaşmak ve onun karanlık geçmişini ortaya çıkarmak zorunda. Game of the Year Edition, Tomb of the Lost Adventurer, Lara için 6 tek oyunculu mod kıyafeti ve 4 karakter içerir.