Tools Up! Ultimate Edition
Tools Up! Ultimate Edition daje graczom dostęp do pakietu pełnego chaosu, zawierającego podstawową grę, wszystkie DLC i aktualizacje.
Łapcie za narzędzia i kaski – przyszedł czas na remont. Tools Up! to chaotyczna gra z lokalnym trybem wieloosobowym, który podda sprawdzianowi umiejętności współpracy zarówno twoje, jak i twoich znajomych. Podejmujcie się coraz bardziej skomplikowanych projektów, spełniających często dziwaczne wymagania mieszkańców, aż uda wam się dotrzeć do rozległych apartamentowców.
To nie jest łatwa robota, dlatego mamy dla was kilku profesjonalistów – tak jakby. Podczas każdego poziomu musicie wykonać multum prac, nie bałaganiąc przy tym za bardzo. Sprzątanie po wyburzaniu, malowanie ścian, kładzenie płytek, naklejanie tapety, odbieranie przesyłek i utrzymywanie porządku to tylko część z nich.
Tools Up! Ultimate Edition zawiera wszystkie 45 poziomów z DLC „Garden Party”. Budujcie tarasy, sadźcie drzewa, odświeżajcie trawniki i walczcie z kretami i szopami podczas każdej z czterech pór roku.
Każdy pakiet poziomów z danej pory roku zawiera nowe mechaniki, ustawienia i końcową walkę z bossem!