Tormentor X Punisher
Wszystko w grze Tormentor X Punisher można zabić jednym trafieniem, również bossów i Ciebie. Bossowie zmieniają kształt areny, przywołując pomieszczenia i pułapki, aby rozgrywka była jeszcze bardziej piekielna i brutalniejsza. Demony dostosowują się do Twojego stylu gry i karzą za przewidywalność. Eksperymentuj i odkrywaj nowe sposoby zabijania wrogów, aby zyskać ekstra ulepszenia. Przeładuj swój karabin maszynowy, nawalając ze strzelby. Tak, zgadza się.