Tormentor X Punisher
Tormentor X Punisher'daki her şey tek bir vuruşla öldürülebilir. Sen ve bölüm sonu canavarları dâhil. Bölüm sonu canavarları işleri daha şeytani ve ölümcül yapmak için arenanın şeklini değiştirebilir, odaları ve tuzakları büyüleyebilir. İblisler oyun tarzına uyum sağlar ve seni buna göre cezalandırır. Harika geliştirmeler kazanmak için düşmanlarını öldürmenin yeni yollarını ara ve keşfet. Pompalı tüfeğinle ateş ederek makineli tüfeğini yeniden doldur. Evet, doğru okudun.