Total War: ATTILA
Cross-play multiplayer only available with GOG at the moment. You will be available to cross-play with other platforms soon!Hayatta kalabilmek için ne kadar ileri gideceksiniz?
Dünyadaki zulmü bitirip, kendi barbar veya Doğu krallığınızı mı kuracaksınız? Yoksa nihai strateji mücadelesi kapsamında, Roma İmparatorluğu'nun son kalıntısı olarak yaklaşan fırtınaya karşı durmaya mı çalışacaksınız?
Batı Roma İmparatorluğunu oynarken geniş topraklara sahip ama politik iç mücadeleler yüzünden zayıflamış, tüm cepheleri düşmanlarla çevrilmiş bir güç olarak başlayacaksınız. Mutlak egemenliğiniz kısa sürede bir ölüm-kalım mücadelesine dönüşecektir.
Politika, soy ağacı, kamu yönetimi ve teknolojik ilerleme gibi optimize edilmiş ve değiştirilmiş yeni Total War oyun mekanikleriyle zenginleştirilmiş temel oynanış ve ara yüz.
Döneme özgü yeni teknolojiler, silah ve silah teçhizatları, din, kültürler ve toplumsal ayaklanmalar ile Total War: ATTILA, tarihimizin bu karanlık sayfalarına gerçekçi bir ışık tutuyor.