Total War: THREE KINGDOMS - A World Betrayed
A World Betrayed portrays a seminal moment in the history of the Three Kingdoms. Many of the iconic warlords of Total War: THREE KINGDOMS have passed on, spurring a new generation of warlords into making a play for their own dynasties.