Total War: THREE KINGDOMS – kolekcja DLC
Kolekcja DLC do Total War: THREE KINGDOMS zapewnia dostęp do wszystkich pakietów zawartości do pobrania w jednym prostym zestawie! Ta kompletna kolekcja rozbudowuje grę o dodatkowe kampanie, frakcje oraz jednostki.