Total War: THREE KINGDOMS – Eight Princes
Akcja „Eight Princes Chapter Pack” rozgrywa się sto lat po wydarzeniach z Total War: THREE KINGDOMS i wprowadza nowe grywalne frakcje dowodzone przez najważniejszych książąt dynastii Jin.