Total War: THREE KINGDOMS - Eight Princes
The Eight Princes Bölüm Paketi, Total War: THREE KINGDOMS'daki olayların 100 yıl sonrasında geçiyor ve Jin Hanedanı'nın en önemli prensleri tarafından yönetilen yepyeni oynanabilir fraksiyonlar içeriyor.