Total War: THREE KINGDOMS - Fates Divided
Determine the fate of China in the new Chapter pack for Total War: Three Kingdoms. Grow Yuan Shao’s mighty army or stand in his way as Cao Cao and use strategy to achieve the grandest of ambitions.