Total War: THREE KINGDOMS – Fates Divided
Zdecyduj o losie Chin w nowym rozszerzeniu dla Total War: THREE KINGDOMS. Zbuduj wspaniałą armię Yuan Shao albo stań na jego drodze jako Cao Cao i posłuż się strategią, by urzeczywistnić największe z jego ambicji.